Kirándulás, túra ingyen szervezéssel

Haverok, bulik, hegyek

Túraleírások, közös események kihirdetése a nagyvilágnak. Remekbe szabott élménybeszámolóim gyűjtőhelye, hogy mindig mindenki megtalálja.

Képek helye

Friss topikok

Húsvét a Bakonyban

2008.03.24. 21:49 skeramajom

Beszámoló a Bakonyban töltött húsvét hétvégénkről, ami nagyon jól sikerült.

A szállásunk Bakonyszentkirályon volt, Csesznek mellett, egy családi ház tetőterében kialakított vendégházban. Vendéglátóink nagyon családias, barátságos hangulatban fogadtak minket, és gondoskodtak ellátásunkról.

Odaútban Pestről zuhogó esőben indultunk, Cseszneken ill. Bakonyszentkirályon már havazott. Miután elállt a hóesés, déltájban nekiindultunk túrázni. Rövidebb túrát tettünk a Kő-árokba, kis hóban szép volt a szurdok, érdekes sziklákkal a völgy két oldalában. Az út végén nekem még jutott bőven energiám a Cseszneki Várba felszaladni, ami a lemenő nap fényében csodaszép volt.

Másnap szép napsütéses időben a Cuha-völgy felé indultunk, a vár alatti Kőmosó szurdok után az Aranyos-patak völgyén keresztül. A Cuha-patak mentén a nagy vízállás miatt a kényelmes, de a megduzzadt patakon át-át vezető sétaútról letérve a balparton túráztunk végig Vinyéig. Innen a Zörög-hegy oldalában gyalogoltunk vissza a faluba.

Utolsó napunk Zircen sajnos nagyon kurtára sikeredett, az éjszaka leesett hó miatt. Sajnos a Bakony-múzeum hétfő lévén zárva volt, és arborétumot is ki kellett hagynunk, így a legkövező busszal hazajöttünk.

Csesznek és környéke gyönyörű, biztosan visszatérünk még ide. Képek a galériában láthatók, önmagukért beszélnek: http://picasaweb.google.hu/haverok.bulik/Bakony/

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.