Kirándulás, túra ingyen szervezéssel

Haverok, bulik, hegyek

Túraleírások, közös események kihirdetése a nagyvilágnak. Remekbe szabott élménybeszámolóim gyűjtőhelye, hogy mindig mindenki megtalálja.

Képek helye

Friss topikok

Vasárnap Visegrádon, 2007

2007.04.23. 22:36 skeramajom

A túra apropója volt, hogy a 2006-os késő őszi szülinapos barátainkat megleptük 1-1 bónnal a Visegrádon a Nagyvillámnál megnyílt Canopy pályára. Akkor a szezon vége miatt már nem került sor az ajándékok beváltására, így a következő évi szezon kezdetén szerveztem egy vasárnapi hajókirándulással egybekötött túrát Visegrádra.

Kis kiegészítés, hogy mi is az a Canopy: Hosszú drótkötélpálya, fakorona magasságban, oszlopok között kifeszített drótköteleken kell hegymászósbeülőben függeszkedve végigcsúszni. A szülinapos barátokhoz csatlakoztunk néhányan, 5-en voltunk: Erika, Ildikó, Szidi, Jocó és én.

Sétahajóval mentünk Visegrádig, ahonnan rövid, de meredek túrával másztunk fel a hegyre. A hajóút bár picit hosszú de nagyon szép volt, a hegymászás fárasztó, a canopy csodajó! Sajnos nem volt ki fotózza a produkciót a canopy pályán, de a túra után a csapatunk vezetőivel készült egy csoportkép még teljes harci díszben.

És igen, egy menet valóban kb. 1 órás, 10 "stáció" van, különböző hosszúságú drótkötélpályákon keresztül Nagyvillámtól Kisvillámig a hegyoldalban vezet a pálya. A bobot most kihagytuk, azt majd legközelebb pótoljuk. A canopy végeztével jóllaktunk a Vadászcsárdában, majd lesétáltunk a hegyről és pihegtünk egy órát a buszmegállóban, mert a visszabusz késett, de legalább tömve volt.

Képek a régi képtáron: http://kep.tar.hu/bulihuliganok/50465533

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás visegrád canopy

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.